Õppejõud Hans Põldoja

2.03.2013

Õpileping

Antud kursuse käigus koostatud õpilepingu juhend/ülesanne.

Teema: Digitaalsete õppematerjalide koostamine


Eesmärgid
Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima?
Täiendada oma teadmisi digitaalsete õppematerjalide loomise osas. Leides enda jaoks mõni uus ja kasulik vahend -> praktiseerimine, praktiseerimine ja kogemuste edasi andmine. Üle korrata teemad: õppematerjalid ja autoriõigus, allikmaterjalidele viitamine, õppematerjalide kvaliteet. Oodates teemat: uued tehnoloogiad õppematerjalide koostamiseks. Grupitöö kaaslasetega edukas koostöö. 

Strateegiad
Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras?
Töötan läbi kursuse käigus loengumaterjalid ja kohustusliku kirjanduse, lisana info otsing Internetist. Osalen kontaktpäevadel, katsetades erinevaid keskkondi, jälgin kursusekaaslaste blogisid ja jagan enda uusi kogemusi.
Vahendid/ressursid
Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen?
Õppejõud, kursusekaaslased -> kursusekursusekaaslaste (RSS vood, EduFeedr) ja minu ajaveeb. Lisaks e-kirjalist, Skype.
Materjalid -> loengu materjalid, kursuse kohustuslik kirjandus, teadusartiklid (Mendeley)
Tehnoloogilised -> arvuti, Internet, erinevad programmid, vajalikud veebipõhised kontod
Aeg -> iga vaba hetk pühendada õppimisele
Hindamine
Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda?
Kursus on edukalt sooritatud, juhul kui olen suutnud kodu- ja seminaritööd (praktiline osa) esitada korrektselt ja  õigeaegselt. Püüdes jälgida ja kommenteerida  teiste kursuslaste ajaveebe. Grupitöö on olnud edukas ja selle esitlemine heal tasemel. Tunnen, et olen saanud uusi teadmisi ja leidnud vahendi, mis tekitab Ohoooo-efekti :)
Refleksioon
Mis minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida ma peaksin järgmisena tegema? 
 Nendele küsimustele kirjutan vastuse kursuse lõpus :)

No comments:

Post a Comment